صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۱
کد خبر: 13237
گزارشگر: 306
۲۹۲
۰
۰
۱

اجرای طرح های مبارزه با سرقت در یک ماه گذشته

اجرای طرح های مبارزه با سرقت در یک ماه گذشته
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس در یک ماه گذشته 106 سارق را در عملیات های مختلف دستگیر کردند

آسیانیوز / یزد ؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد" اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل درسطح استان یزد، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات تخصصی صورت گرفته در یک ماه گذشته 106 سارق حرفه ای شناسایی و متهمان در چند عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

رئیس پلیس استان یزد تصریح کرد: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند، تاکنون به بیش از 144 فقره سرقت منزل درسطح استان یزد اقرار کرده اند.

سردار بهدانی فرد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: شهروندان ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در سطح شهر، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

توقیف خودروهای حامل تریاک در "شهید مدنی" فرمانده انتظامی استان گفت: با توقیف 2 دستگاه کامیون و اتوبوس 86 کیلو تریاک توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" کشف شد.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" گفت: در راستای مبارزه با موادمخدر ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد کنترل خودروهای عبوری را مدنظر قرار دادند.

وی افزود: ماموران به یک دستگاه کامیون ولوو و یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از جنوب شرق کشور عازم "تهران" بودند مشکوک شده و خودروها را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: ماموران در بازرسی انجام شده 86 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و 2 متهم را نیز دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

زمینگیرشدن قاچاقچیان با 34 کیلو تریاک در خاتم

 فرمانده انتظامی شهرستان خاتم ، گفت: در بازرسی از یک خودرو پژو 34 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ "حسین اسمعیلی" درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس خاتم هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه خودرو پژو پارس که از استان های جنوبی عازم مرکز کشور بود مشکوک شده و برای بازرسی آن را متوقف کردند .

اسمعیلی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو 34 کیلوگرم تریاک کشف و 2 نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان گفت : متهمان به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ودستگیری 2 خرده فروش مواد مخدر صنعتی در مهریز

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز ازاجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، و برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "وحید احمدی" در تشریح این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف شناسایی و برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر در مهریز، توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ، پس از هماهنگی با مرجع قضائی به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان دراین راستا 2 خرده فروش مواد مخدر صنعتی را دستگیر و یک دستگاه خودرو متعلق به متهمان را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، نا امن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت بوده و این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

توقیف "رنو" با پلاک جعلی در محور نائین به یزد

رئیس پلیس راه استان گفت: ماموران پلیس راه "اردکان - نائین" یک دستگاه تریلی "رنو" را با پلاک جعلی متوقف کردند.

سرهنگ "رحیم حاجی ده آبادی" درباره این خبر گفت: ماموران پلیس راه "اردکان - نائین" هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه تریلی رنومشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی های لازم متوجه شدند که تریلی رنو با پلاک جعلی یک کامیون دیگر در سطح جاده های کشور تردد داشته که به همین منظور خودرو روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: با توجه به اینکه تریلی فاقد اسناد و مدارک مربوطه بود پرونده برای بررسی های بیشتر به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 اجرای طرح های مبارزه با سرقت در یک ماه گذشته  ، سردار عباسعلی بهدانی فرد  فرمانده انتظامی استان

 

Top of Form

https://www.asianews.ir/u/982
اخبار مرتبط
​ یزد - ​فرماندار اردکان گفت: مسئولان ، والدین، مشاوران و کارشناسان باید رابطه خود را با دهه هشتادی ها نزدیک و پاسخگوی سوالات آنها باشند
در این نوشتار قصد داریم تا ضمن معرفی بهترین قالیشویی در نیشابور، خدمات و ویژگی‌های آن را بازگو می‌کنیم.
یزد - فرمانده انتظامی استان، گفت: در بازرسی از یک دستگاه تریلی نفتکش، 22 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
یزد - فرمانده انتظامی استان از دستگیری 9 نفر سارق حرفه ای و کشف 102 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره درشهرستان یزد خبرداد
​یزد - فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه سواری مگان و کشف 120 کیلو و750 گرم تریاک در محور کرمان - یزد خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید